بااین که میدانست بدون اون تنهاترینم اما رفت..







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





فقـــط ..

 

رفتنـــت ..
نبودنت !
نــ ـ ــآمرديت ,
... نـہ اذيتـم کردُ نـہ حتـے , ثآنيـه اے , برآيـم سوآل شد !
فقـــط ..
يـک بغض خفـه ام ميکنــد ..
چگونـہ نگآهــت کرد ,,
کـہ مرآ تنهــآ گذآشتـے...



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت21:22---28 مهر 1391
خوش به حال خدا که “لحظه به لحظه” با توست
و “من” همیشه درباره ی “تو” با “او” حرف میزنم


مریم
ساعت21:17---28 مهر 1391
بی وفا!!
ایـن روزهـا نـه مـجـالـی
بـرای دلـتـنـگـی دارم
و نـه حـوصـلـه ات را..
ولـی بـا ایـن هـمـه،
گـاه گـاهـی دلـم هـوای تـو را میکند…

::





میگن دلت گرفته
ساعت17:16---19 شهريور 1391
لذت داشتن یه دوست خوب توی یه دنیای بد، مثل خوردن یه فنجون گرم زیر برفه. درسته که هوا رو گرم نمی کنه، ولی آدمو دلگرم می کنه

mostafa_73
ساعت11:23---18 شهريور 1391
سلام.وبلاگت خیلی جالبه.لینکت کردم.ممنون میشم تو هم لینکم کنی

mahdi
ساعت10:43---14 شهريور 1391
نرسد دست تمنا چو به دامان شما میتوان چشم دلی دوخت به ایوان شما
از دلم تا لب ایوان شما راهی نیست نیمه جانی ست در این فاصله قربان شما





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط somaye در | |